مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري لاهيجان اظهار داشت: شهر لاهيجان جدا از تمام جاذبه هاي گردشگري بعنوان شهر چاي در ايران شهره عام و خاص مي باشد و اين عنوان برازنده اين شهر سرسبز است.

ندای گیلان:مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري لاهيجان اظهار داشت: شهر لاهيجان جدا از تمام جاذبه هاي گردشگري بعنوان شهر چاي در ايران شهره عام و خاص مي باشد و اين عنوان برازنده اين شهر سرسبز است.

سعيدي افزود: محمد ميرزا كاشف السلطنه در سال ۱۲۸۱ پس از مشكلات بسيار، لاهيجان را به عنوان محل اصلي كشت و پرورش چاي برگزيد و چاي در ايران با نام لاهيجان پيوند خورده است.

وي گفت: هر ساله و در فصل بهار، شهر لاهيجان مملو از عطر بهارنارنج و چاي بهاره مي شود و از اين رو جلوه اي خاص براي شهروندان ايجاد مي نمايد و علاقه مندان بسياري از سراسر كشور را به خود جذب مي نمايد.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري لاهيجان اذعان داشت: شهرداري لاهيجان نيز با توجه به اين موضوع ضمن اهداي چاي ممتاز و مرغوب به مديران و مسئولين بلند پايه استاني و كشوري، چاي بهاره را براي كاركنان و مراجعين به شهرداري سرو مي نمايد كه اين كار موجب استقبال عمومي واقع شده است.

سعيدي در پايان سخنان خود گفت: چاي لاهيجان بعنوان سالم ترين چاي در بازار است و عليرغم عطر خوش داراي خواص بسيار زيادي مي باشد كه موجب شادي و نشاط انسان مي گردد.