نجفی گفت:در زمینه وضعیت اقتصادی، اجتماعی و خدمت به جامعه اگر به خوبی کار نشود، آسیب های اجتماعی را خواهیم داشت

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدعلی نجفی عصر روز چهارشنبه در دیدار با مدیران کل، معاون و روسای ادارات بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان گیلان در رشت افزود : بخشی از مشکلات تولیدی نیز مدیریتی است.
وی با بیان این که قبل از مسوولیت خود در سمت استاندار نجات استان را حل مشکلات اشتغال می دانست ، اظهار کرد: نرخ بیکاری گیلان در سال 91 ، 1 / 15 درصد بود و دومین استان بیکار در کشور بودیم اما تا پایان سال 94 ، این رقم به 11 درصد رسیده است.
نماینده عالی دولت در استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رقم یک هزار و 350 میلیارد تومان بودجه اعتباری امسال تصریح کرد: 950 میلیارد تومان مربوط به اعتبارات سفر رئیس جمهوری است که امسال به دست خواهیم آورد.
نجفی در ادامه ضمن رضایتمندی از تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال امید و آرامش در مردم است و تقویت زمینه های اجتماعی در جامعه را فراهم می کند.
وی با بیان این که تامین اجتماعی در گیلان با همه مشکلات به خوبی مدیریت می کند، تصریح کرد: موفقیت در بخش درمان و بیمه ای نشان از هماهنگی و همدلی مدیران این دو بخش است.
نجفی افزایش پوشش بیمه ای را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست و یادآور شد: در زمینه وضعیت اقتصادی، اجتماعی و خدمت به جامعه اگر به خوبی کار نشود، آسیب های اجتماعی را خواهیم داشت.
استاندار گیلان در ادامه این دیدار با اشاره به یک سالگی برجام بیان کرد: توفیقات به دست آمده از برجام ، قطعا می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی که درگیرش هستیم را رفع کند.
وی تصریح کرد: آزاد شدن تولید نفت و گاز و فرآورده های نفتی و گازی و مشتقات آن از موفقیت های برجام است.