رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گيلان در همایش دیجیتال مارکتینگ از ضعف فروش صحبت کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، روهام قليچی گفت: دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر به یک ضرورت برای موفقیت کسب و کارهای بدل شده است و با توانمندیهای جوانان این مرز وبوم، عمدتا ضعف از تولید نیست مشکل فروش داریم.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گيلان با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر،اظهار داشت: افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل های هوشمند و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه تولیدکنندگان و تجار قرار گرفته است.

وی افزود: دیجیتال مارکتینگ با منطبق ساختن خود با اصول بازار و استفاده از رویکردهای مختلف، کاربردپذیری آن‌ها را با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت ممکن کرده و تجارت ، کسب‌وکار و مبادله را با سرعتی برق‌آسا به عرصه اینترنت کشانده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.

قلیچی گفت: سمینار بزرگ « دیجیتال مارکتینگ» با استقبال پرشور و بی سابقه علاقمندان در سالن بزرگ نیروی انتظامی رشت با حضور بی نظیر بیش از 600 نفر از مشتاقان این حرفه برگزار گردید .

قلیچی با ابراز خرسندی از حضور بسيار شرکت کنندگان فهیم در این سمینار اظهار داشت: این استقبال نشانگر پتانسیل‌های انسانی ارزشمند و تعالی نگر در استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزش‌ها راسخ تر از گذشته می نماید.