نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت وخمام خواست قلبی خود را تحول برای شهر رشت و استان عنوان کرد و افزود:امروز ضرورت دارد سرعت حرکت جوانان برای رسیدن به تحول را تسریع بخشیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مصطفی بلورچی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت وخمام  با بیان اینکه   مسئله ای  برای کشور مهم تر از داشتن پشتوانه مردمی نمی باشدافزود :سیاستمداران بدون پشتوانه مردمی نمی توانند کاری کنند.

وی گفت:انقلاب اسلامی ایران تصویر واضح از حضور مردم و تاثیر جدی از حضور مردم بوده است بدین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت است.

بلورچی ضمن انتقاد از سیاستمداران تصریح کرد : اغلب سیاستمداران بازیگران خوبی هستند و می توانند تصویر ساختگی از خود نشان دهند ، سیاستمداران در حفاظت از نقاب های خودشان توانمند هستند و تصویر ساختگی از خود در برابر مردم عرضه می کنند‌.

وی افزود : با افزایش  رسانه ها و فضای مجازی نقاب ها خواهد افتاد و مردم چهره واقعی بسیاری از سیاستمداران را خواهند دید.

بلور چی  خواستار ایجاد فضایی برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی ، اعتماد و واگذاری مسوولیت ها به جوانان شد وافزود : برای حفظ کشور و رفع مشکلات کنونی حضور جوانان در عرصه های مختلف ضرورت دارد و مسوولان و مدیران کنونی با ترک صندلی ها اجازه دهند کشور در ریل توسعه و مسیر تغییرات گام به گام قرار گیرد.

وی خواست قلبی خود را تحول برای شهر رشت و استان عنوان کرد و افزود:امروز ضرورت دارد سرعت حرکت جوانان برای رسیدن به تحول را تسریع بخشیم.

بلورچی  گفت:دلیل اینکه افراد در هر انتخاباتی وارد سیاست می شوند این است که چه کارهای ساده ای را می شد انجام داد که تاکنون صورت نپذیرفته است. ب

لور چی در خاتمه   افزود :امید است مسوولان با رها کردن میزها اجازه تغییر و رفع مشکلات را به نسل جوان بدهند.