معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار: شوراها مطالبات مردم را معقول، منطقی و متعادل نمایند.

به گزارش ندای گیلان،علیرضا انصاری در نشست آموزشی توجیهی منتخبین پنجمین دوره شورای شهرهای شهرستان رودبار گفت: شوراها مطالبات مردم را معقول، منطقی و متعادل نموده با امکانات و توانمندیهای موجود بسنجند.
انصاری افزود: شوراها خدمات را فقط به امور عمرانی محدود ننمایند بلکه برای مدیریت همه جانبه شهر و خصوصا ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی نمایند.
وی یکی از مشکلات شهرها را نداشتن درآمد پایدار ذکر کرد و گفت: شوراها با بهره گیری از نظر کارشناسان  و خبرگان در جهت ایجاد درآمد پایدار در شهرها تلاش نمایند.
انصاری خاطر نشان کرد: از آنجائیکه مردم به شوراها دل بسته اند، حرکت این نهاد باید هدفمند بوده به گونه ای کار کنند که مردم به شوراها امیدوار تر شوند و احساس نمایند که وجود شوراها برایشان مفید و مؤثر و در راستای اهدافشان گام بر می دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار با بیان اینکه نوع سلوک و رفتار شوراها به گونه ای بود که اعتماد مردم را بعنوان سرمایه ارزشمند جلب کردند، اظهار امیدواری کرد: رفتار اجتماعی و کارکرد شوراها به گونه ای باشد که این اعتماد حفظ گردد و اهداف نظام و منافع مردم همگام با توسعه شهرستان با اهتمام شوراها تأمین گردد.
وی همچنین با اشاره به پروسه 8 ماهه فراهم سازی برگزاری انتخابات گفت: آن چیز که اهمیت به سزائی داشت حفظ امانت داری، بی طرفی و قانونمداری بود که انتخاباتی خوب، سالم و پرشور برگزار گردد.
وی در پایایان افزود: کار شورایی یک کار جمعی و گروهی است و تصمیم گیری در یک جمع تابع یک فرآیند و منطبق بر دستورالعمل هاست که امیدواریم همه اعضای شورا به لوازم این کار جمعی پایبندی نشان دهند و تصمیم اکثریت را پذیرا باشند.