رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: شهدای ما به تبعیت از امام راحل(ره) شعارمرگ بر آمریکا را به یک فرهنگ جهانی تبدیل کرده‌اند.

 به گزارش نداي گيلان: نظرعلی علیزاده در مراسم یادواره شهدای منطقه بالا اسماعیل شهرستان املش با تشریح وضعیت حساس و نا امن کشورهای منطقه و جنایات اخیر صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی اظهار داشت: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا در واقع زنده نگه‌داشتن یاد وخاطره ازخودگذشتگی‌های شهدا و صبر و استقامت مردم کشور عزیزمان ایران در دوران دفاع مقدس است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: در دو سه قرن اخیر فقط دوران انقلاب اسلامی است که کشور عزیزمان ایران مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته و وجبی از خاک پاک این کشور اسلامی از آن جدا نشده است.

وی افزود: اگرچه در اوایل جنگ دشمن بعثی با آمادگی کامل از خیانت بنی صدر ملعون و عدم آمادگی ارتش و سایر قوای نظامی سوء استفاده کرد و 1500 کیلومتر از خاک کشورمان در جنوب و غرب را اشغال کرد ولی با تشکیل قرارگاه مشترک ارتش و سپاه و ستادجنگ‌های نامنظم به فرماندهی شهیدمصطفی چمران و حضور نیروهای مردمی به فرماندهی امام راحل (ره) تمام این مناطق اشغال شده بازپس گرفته شد.

علیزاده گفت: متأسفانه عده‌ای امروز در داخل کشورمسئله رابطه با آمریکا و کنار گذاشتن شعارمرگ بر آمریکا را زمزمه می‌کنند غافل از اینکه شهدای ما به تبعیت از امام راحل(ره) شعارمرگ بر آمریکا را به یک فرهنگ جهانی تبدیل کرده‌اند و ملت ایران جنایات آمریکا را هرگز از یاد نخواهد برد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: امروز عرصه حمله و هجوم دشمن نسبت به ما از شیوه نظامی به عرصه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تبدیل شده و حملات دشمن خطرناک‌تر و پیچیده‌تر شده و کوچک‌ترین بی‌توجهی و غفلت شکست سخت و جبران ناپذیری را به‌دنبال خواهد داشت و همه باید هوشیار بوده و با بصیرت و هوشمندی و پرهیز از اختلافات، همچون ید واحد گوش به فرمان رهبر باشیم تا از گزند توطئه دشمنان در این برهه حساس در امان باشیم.