شماره هشتم نشریه اجتماعی فرهنگی گیلان فردا با مطالب خواندنی در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،جمعیتی،آموزشی،فناوری،گردشگری و شهری در بهار ۱۴۰۰ و در ۸۴ صفحه منتشر شد.

به گزارش ندای گیلان ، شماره هشتم نشریه اجتماعی فرهنگی گیلان فردا با مطالب خواندنی در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،جمعیتی،آموزشی،فناوری،گردشگری و شهری در بهار ۱۴۰۰ و در ۸۴ صفحه منتشر شد.

گفت و گو هایی با استاد واهانیان”مهندس و معمار شهر ساز”، دکتر راغفر”اقتصاد دان”، دکتر مقیمی”عضو هیات رییسه اتاق تهران”،مهندس آرمودلی”پدر انرژی های نو ایران” از جمله مصاحبه های این شماره است.
مطالبی از دکتر همایون کاوه،دکتر حسینی نثار،دکتر فردین علیخواه، دکتر هاشم موسوی، فرشته انساندوست، فاطمه صابری،مهندس الیاس بشری و…را نیز در این شماره می خوانید.

دکتر باستی”رییس پارک علم و فناوری گیلان”، دکتر طیفوری”معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان”، مهندس شهبازی”مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان”، مهندس پدرام “مدیر راه و شهرسازی گیلان”،مهندس میرباذل”طراح و معمار کتابخانه مرکزی رشت”،مهندس حلاج پور”مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان”، مهندس پوراصغر”رییس گروه توسعه و آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور” و…نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران گیلان فردا بوده اند.

یادداشت های مختلف به نگارش حسین آرامی،انوش نصر، محمدکاظم شکوهی، علی کریمی پاشاکی، مرتاض هجری، وحیدحاج سعیدی و…نیز هست.

در این شماره همچنین مطالبی در مورد  شبکه های اجتماعی، کرونا، سالمندی، سندروم آشیانه خالی، گرمابه های قدیمی رشت،آب آشامیدنی یا آب معدنی و…می خوانید.

در صفحه “یاد و خاطره” این شماره از زنده یاد آذراندامی و سیرس قایقران یاد شده است‌.معرفی کتاب از دیگر بخش های این نشریه است.

اولین صفحه این مجله نیز با یادداشتی تحت عنوان” چالشی برای خودمان- چگونه آرزوهایمان را به امید بسپاریم” به قلم شهلا ابراهیم زاده اصلی، “مدیرمسئول”، آغاز شده است.

این نشریه از عصر چهارشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ در کتابفروشی طاعتی (میدان شهرداری رشت، زیر کتابخانه ملی)، کیوسک مطبوعاتی صبح دوست،آقای شهبازی(اول خیابان سعدی) و…توزیع می شود.

مطالب این شماره نیز مانند شماره های قبل بزودی در سایت مجله گیلان فردا بارگذاری خواهد شد.

guilandarda94.ir