مدیر کل بنیاد مسکن گیلان از شروع عملیات اجرایی ۹ هزار و ۶۳۹ واحد مسکن ملی در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۱۴ واحد مسکن ملی در استان به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حامد دائمی در مراسم واگذاری سند روستایی رانکوه املش، اظهار کرد: واگذاری سند روستایی از مطالبات به حق روستاییان است.

وی از اجرای طرح هادی ۱۰۵۵ روستای گیلان خبر داد و افزود: طرح هادی این این تعداد روستا از مجموع ۲۰۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از اجرای ۵۲ درصدی طرح هادی روستایی در این استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون حدود ۶ هزار واحد مسکن محرومین با پرداخت بلاعوض ۳۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان در گیلان انجام شده است.

دائمی از تکمیل بیش از ۲ هزار واحد مسکن محرومین خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۱۵۷و احد مختص جامعه هدف شهرستان املش است.

وی از شروع عملیات اجرایی ۹ هزار و ۶۳۹ واحد مسکن ملی در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون ۲ هزار و ۴۱۴ واحد مسکن ملی در گیلان به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از صدور ۱۶۰ هزار برگ سند روستایی در این استان خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته ۶ هزار و ۳۱۲ برگ سند صادر شده است.