با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف در اکثر نقاط استان گیلان، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری خوبی برخوردارند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به بارش سنگین برف در استان گیلان گفت: علی رغم بارش شدید و سنگین برف، در حال حاضر شبکه‌های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری خوبی برخوردارند و خوشبختانه این بارش‌ها تا کنون آسیب جدی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و شبکه‌های انتقال و فوق توزیع شرکت از پایداری خوبی برخوردار هستند.

دشت بزرگ با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین رویدادهایی، گفت: تمامی اکیپ‌های فنی و مهندسی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت کرده و از به وجود آمدن حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به وضعیت جوی استان گیلان، گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم تا در این شرایط جوی، استفاده بهینه و منطقی از برق و گاز را رعایت کنند تا خادمان آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی بتوانند به نحو مطلوبی به آن‌ها خدمت‌رسانی نمایند.