سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس گفت: دروازه‌بانانم اعتصاب نکردند اما چون به تمرینات تیم بزرگسالان نرفته اند انگیزه خود را از دست داده‌اند.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود دروازه‌بانان تیم امید پرسپولیس اعتصاب کرده‌اند، گفت: دروازه‌بانان من اعتصاب نکردند اما به آنها قول‌هایی داده شده تا به تیم بزرگسالان بروند و من هم در جریان آن نیستم چرا که از نیم‌فصل به امیدهای پرسپولیس آمدم. دروازه‌بانان تیم من می‌گویند حالا که تیم بزرگسالان گلر ندارد چرا از ما استفاده نمی‌کنند؟ این مسئله باعث شده تا انگیزه آنها کم شود و خواسته‌اند از پرسپولیس بروند که من گفته‌ام رضایتنامه شما را باشگاه صادر می‌کند نه من.

وی ادامه داد: البته یکی از دروازه‌بانانی که ضعیف بود نیامد. یک نفر دیگر هم می‌گوید که از تیم لیگ یکی پیشنهاد دارد و دروازه‌بان دیگر انگیزه ندارد. آنها می‌گویند حداقل دو جلسه ما به تمرین پرسپولیس می‌رفتیم تا به ما شوت بزنند اما من به عنوان سرمربی امیدهای پرسپولیس باید بگویم که نه تنها این دروازه‌بانان بلکه هیچ کدام از بازیکنان امید پرسپولیس در حد و اندازه‌های تیم بزرگسالان نیستند و لباس پرسپولیس به تن آنها گشاد است اما این بازیکنان انتخاب آقایان قبلی بودند. هر چند که من با همین بازیکنان در 8 بازی 19 امتیاز گرفتم و فقط به استقلال باختیم.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی به این دروازه‌بانان قول حضور در تیم بزرگسالان را داده‌، اظهار داشت: احتمالا از سوی کادر فنی قبلی این اتفاق افتاده هر چند که آنها هم دوستان من هستند. من جوابی برای این صحبت‌های دروازه‌بانانم ندارم. برانکو 10 بازیکن را مورد ارزیابی قرار داده که آنها را نخواسته و این مسئله در اختیار خود برانکو و باشگاه است و من گناهی ندارم. در همین بازی اخیر امیدهای پرسپولیس گلر نداشتیم و من ذخیره تیم جوانان را آوردم که یک بازیکن 16 ساله بود و از عملکردش لذت بردم. با این همه نمی‌دانم چه کسی به این بازیکنان قول داده.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برانکو از این بازیکنان خوشش نیامده در اختیار من نیست و من هم این موضوع را به حسین عبدی اطلاع دادم اما باید بگویم پیراهن پرسپولیس برای خیلی از بازیکنان امید این تیم گشاد است و زمان ما اینطور نبود. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که من تیمم را برای قهرمانی می‌بندم و در حالی از 8 بازی 19 امتیاز گرفتم که آقایان قبلی از 15 بازی فقط 14 امتیاز کسب کردند.

شاه‌محمدی در پاسخ به این سوال که با این حساب در 5 بازی باقیمانده امیدهای پرسپولیس تکلیف دروازه‌بان این تیم چه خواهد شد،‌افزود: فعلا که گلر نداریم و باید دید باشگاه به این بازیکنان رضایتنامه می‌دهد یا نه اما این بازیکنان چطور رویشان می‌شود بخواهند به تمرینات بازگردند؟ آنها در ارنج تیم بودند اما قهر کرده و نیامدند و باید از همین حالا مسئولیت‌پذیری را بفهمند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/66HK9V