از ۳۰۰ گلی که رونالدو برای رئال مادرید، ۴۱ از آن‌ها با ضربه سر زده شده‌اند، ۵۵ تا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده‌اند، ۴۶ گل از بیرون و ۱۵۸ گل هم از درون محوطه جریمه زده شده‌اند

لوگوندای گیلان،کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا، شب گذشته با گل زدن در پیروزی ۰-۲ تیم‌اش علیه رایو وایکانو، تعداد گل‌های خود برای این باشگاه را به ۳۰۰ رساند.

این بازیکن ۳۰ ساله پرتعالی سومین بازیکنی است که از مرز ۳۰۰ گل برای رئال مادرید می‌گذرد. آلفردو دی‌استفانو و رائول گونزالس بلانکو تنها بازیکن‌های دیگری هستند که بیش از ۳۰۰ گل برای این باشگاه اسپانیایی به ثمر رسانده‌اند.

رونالدو که در سال ۲۰۰۹ از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست، ۳۰۰ گل را در ۲۸۸ بازی زده. این در حالی است که دی‌استفانو و رائول برای رسیدن به این رقم به ترتیب به ۳۹۶ و ۷۴۱ بازی نیار داشتند.

از ۳۰۰ گلی که رونالدو برای رئال مادرید، ۴۱ از آن‌ها با ضربه سر زده شده‌اند، ۵۵ تا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده‌اند، ۴۶ گل از بیرون و ۱۵۸ گل هم از درون محوطه جریمه زده شده‌اند.

پس از برگزاری ۳۰ هفته از لیگ اسپانیا، بارسلونا با ۷۴ امتیاز صدرنشین جدول است. رئال مادرید با ۴ امتیار کم‌تر دوم است، و اتلتیکو مادرید هم با ۶۵ امتیاز سوم است.

آلفردو دی‌استفانو در ۲۸۴ بازی در لیگ اسپانیا، ۲۱۶ گل زد
رائول در ۵۵۰ بازی برای رئال مادرید در لیگ اسپانیا ۲۸۸ گل به ثمر رساند
رونالدو که در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست، ۱۹۶ بار برای منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلستان بازی کرد و زننده ۸۴ گل بود