مجید عزیزی در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای خلق حماسه حضور در انتخابات، اعلام کرد: سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مجید عزیزی، منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای خلق حماسه حضور در انتخابات، اعلام کرد: سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم.

رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

بسمه تعالی

فرصت مغتنمی است به پاس حضور و مشارکت ملت غیور ایران به پای صندوق‌های رای و تلاش برای خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدردان یکایک مردان و زنان غیور و سرافراز این مرز و بوم باشیم و برای شکوه، عظمت و استواری این نظام مردم سالار دینی که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا تبلور یافته شاکر و خرسند هستیم.

بی‌شک افتخار بزرگی است که بنده حقیر توانسته‌ام با عنایت خاص پروردگار و به یاری شهدای عظیم الشان، منتخب شهروندان فهیم و متدین و با فرهنگ شهر رشت در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر باشم.

با استعانت از خداوند منان و مدد از شهدای گرانقدر، سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم و متناسب با جایگاه شورا که نظارت و حفظ منافع شهر و شهروندان در اولویت امر بوده با اتحاد و همدلی، بکارگیری نخبگان علمی، استفاده از تجارب سیاسی و اجتماعی بزرگان و ظرفیت‌های موجود بتوانیم موجب رضایت مندی شهروندان و توسعه الگوی درست مدیریتی در شهر رشت را فراهم سازیم.

ضمن آرزوی سربلندی و موفقیت تمامی کاندیداهای محترم، برخود لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی که برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات تلاش کرده‌اند تشکر نموده و حضور حماسی شما مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری معظم انقلاب را ارج می‌نهم.

و من الله توفیق
مجید عزیزی
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت

۲۹/خرداد/۱۴۰۰