نشست مشترک نماینده عالی دولت در گیلان با مدیرعامل و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاع کشور برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،نشست مشترک دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و دکتر مجید عبدی معاونت هماهنگ کننده صنایع دفاع جمهوری اسلامی با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

در این نشست با دعوت و پیگیری استاندار گیلان، هماهنگی لازم برای همکاری سازمان صنایع دفاع کشور در توسعه اشتغال و نیز حوزه سلامت و بهداشت استان گیلان صورت گرفت.

سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع کشور در ساخت کارخانجات تولیدی برای ایجاد اشتغال پایدار در زمین ۱۲/۵ هکتاری شهرک های صنعتی و نیز همکاری در احداث، بازسازی و نوسازی بیمارستان های شفا و رازی رشت از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست مشترک بود.

*سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی سازمان صنایع دفاع در گیلان

استاندار گیلان در این نشست از سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع کشور در استان خبر داد و گفت: با انعقاد و تبادل تفاهم نامه های مشترک بین سازمان صنایع دفاع و دستگاه های شهرک های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهرداری رشت؛ سازمان صنایع دفاع کشور با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی در بخش سلولزی با ایجاد اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم طی بازه زمانی دو ساله اقدام خواهد کرد.

اسدالله عباسی افزود: قطع یقین همکاری و سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع کشور در استان گیلان با توجه به فراهم سازی زیرساخت های توسعه، در ایجاد اشتغال و بهبود حوزه سلامت و بهداشت استان و دیگر تفاهم نامه های منعقد شده، نقش موثری دارد.

در پایان این نشست، قراردادهای همکاری بین سازمان صنایع دفاع کشور و دستگاه های مربوط با حضور استاندار گیلان و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاع کشور تبادل شد.