سردار محمد عبدالله‌پور به حراست از انقلاب اسلامی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: به امام (ره) قول دادیم تمام سختی‌ها را تحمل کرده و برای حفظ انقلاب پایداری کنیم.

ندای گیلان:فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان «خدا قوت فرمانده» با بیان اینکه دل ما برای رفقای شهیدمان تنگ شده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان شهید آرامش داشتیم.

سردار محمد عبدالله‌پور به حراست از انقلاب اسلامی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: به امام (ره) قول دادیم تمام سختی‌ها را تحمل کرده و برای حفظ انقلاب پایداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه سردار هامون محمدی عطر رفقای شهیدمان را می‌دهد، تصریح کرد: پس از دوران رزمندگی تغییری در حوزه اعتقادی، پاسداری از نظام و حمایت از خط ولایت در محمدی ایجاد نشده است.

عبدالله‌پور متذکر شد: مسئولیت‌های بزرگی به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده و بعضی از حوزه‌ها مانند دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به کسب رتبه برتر سپاه قدس گیلان بین سپاه‌های استانی در سال‌های متوالی در کشور اشاره کرد و گفت: نمره سردار محمدی در مدیریت ممتاز است.

وی ایجاد جامعه اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: ایجاد جامعه اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا می‌کند.

اگر 100 بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری را می‌پوشم

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پس از 26 سال از جنگ تازه فهمیدیم برای هیچ ماندیم و ای کاش در همان اوج به شهادت می‌رسیدیم.

سردار هامون محمدی با تاکید براینکه هرگز لباس سبز پاسداری را با کسوت دیگری عوض نمی‌کنم، بیان کرد: اگر 100 بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری سپاه را می‌پوشم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای شاخص‌های ویژه‌ای خواند و یادآور شد: پاسداران مردان روزهای سخت هستند و از امروز تازه پاسداری ما آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی به ما نیاز داشته باشد باید فرش زیر پای نظام باشیم، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوکر مردم است.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان به نظارت مستقیم 40 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با وجود 40 نماینده مقام معظم رهبری سپاه کمتر اشتباه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمدن و رفتن یک فرد تغییری در روند سپاه ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد کرد: کسی از بیرون نمی‌تواند برای سپاه تصمیم بگیرد.

در مراسم مذکور بسیجیان شهر رشت با اهدای لوح از سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تجلیل کردند.