فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است، گفت: سبک زندگی حاج قاسم به عنوان مدل تمام نما برای سعادت بشریت است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در همایش توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در رشت اظهار کرد،: شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به مردم ثابت قدم بودند.

وی با اشاره به فعالیت پر رنگ گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی گیلان در بخش محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحیه خدمت رسانی و جهادی در گیلان بالا است، گفت: مردم گیلان همیشه در صحنه‌های مختلف خیرخواهی و نوع دوستی پیش قدم هستند.

دامغانی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم جزئی از سبک زندگی حاج قاسم است، اضافه کرد: لایه‌های مختلف زندگی حاج قاسم مملو از توجه و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم در سختی‌ها و مشکلات شکل گرفت، افزود: زندگی حاج قاسم همراه با فراز و نشیب‌های فراوانی بود که این مشقت‌ها و فراز و نشیب‌ها از وی یک انسان کامل و تأثیرگذار ساخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است، گفت: سبک زندگی حاج قاسم به عنوان مدل تمام نما برای سعادت بشریت است.

دامغانی با بیان اینکه حاج قاسم تفکر بسیجی را در محور مقاومت تکثیر کرد، گفت: حاج قاسم با هنرنمایی خاص فرهنگ اسلام ناب ره در سطح منطقه پیاده سازی کرد.

وی ادامه داد: امروز اگر مستکبرین عالم نتوانستند اهداف خود را در سطح منطقه پیاده سازی کنند، به برکت وجود حاج قاسم و بر اساس الگوی مکتب اسلام ناب عمل شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص حاج قاسم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مسؤولیت پذیری، جهاد مستمر و اخلاص در کارها بخشی از ویژگی‌های حاج قاسم است.

سردار دامغانی با بیان اینکه راهیان نور یکی از نرم افزارهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: راهیان نور یکی از نرم‌افزارها در حوزه ایثار و شهادت، شکل گیری گروه‌های جهادی نرم‌افزار دیگر در عرصه خدمت رسانی و رزمایش مواسات و کمک مومنانه از نرم‌افزارهای انقلاب در حوزه خدمت رسانی است.