پایگاه خبری بازانتخابات روز گذشته در اقدامی غیرحرفه ای خبری را در خروجی سایت خود قرار داد که تعجب همگان را برانگیخت.

به گزارش ندای گیلان، پایگاه خبری بازانتخابات روز گذشته در اقدامی غیرحرفه ای خبری را در خروجی سایت خود قرار داد که تعجب همگان را برانگیخت.
خبرنگار این پایگاه خبری  مدعی شده بود، وزیر کشور در خصوص حمایت یکی از معاونینش  از حجت جذب جهت تصدی شهرداری رشت مورد تذکر قرار داده بود و همچنین شهردار منتخب رشت جهت دریافت حکم خود به یکی از معاونین وزیر پیشنهاد رشوه داده و معاون وزیر نیز این موضوع را تایید و از پذیرش رشوه امتناع کرده است.
این خبر بلافاصله واکنش مدیران وزارت کشور را در جهت پیگیری و برخورد با سایت مذکور در برداشته است.
خبرنگار ما با پیگیری از  وزارت کشور و بیان این موضوع از سوی یکی معاونین وزیر،این اظهارات و نسبت دادن به معاونین را بشدت تکذیب کرده و به اداره کل بازرسی وزارت کشور دستور پیگیری و برخورد قانونی با این سایت خبری صادر گردیده است.
هرچند مدیران این پایگاه خبری پس از 24ساعت اقدام به حذف خبر غیر مستند خود کرده و یکی از خبرنگاران خود را عامل این اتفاق دانستند که این موضوع و حذف مطلب مورد نظر که در غالب شنیده ها درج گردیده بود یک گام روبه جلو در جهت کذب بودن ماجرا است.
گفتنی است حجت جذب علیرغم انتشار این شایعه و سپس حذف خبر آن  نسبت به این تهمت واکنشی نشان نداده و از اقدام قانونی علیه این پایگاه خبری خودداری کرده است.

از رسانه ها انتظار می رود با دقت تمام نسبت به انتشار اخبار و نسبت دادن چنین اتهامات بی اساس و غیر مستندی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید،چرا که ضمن تضعیف اعتبار اجتماعی خود، محکومیت قضایی را نیز در صورت عدم اثبات اتهام به افراد به جان خریده و همچنین باید پاسخگوی هتک حرمت به حیثیت و آبروی یک مسلمان در نزد خداوند متعال باشند.

هرچند این روزها عده ای از رشت بصورت روزانه درحال تردد به وزارت کشور بوده و هربار نیز با کوله باری از گزارشات واهی علیه حجت جذب وارد ساختمان میدان فاطمی تهران می شوند و تیم رسانه ای آنان نیز با پروپاگاندا در تلاشند تا بتوانند ذهنیت وزیر و مدیران وزارت کشور را نسبت به حجت جذب خراب کنند تا حکم وی صادر نگردد.
البته تقوا، بعنوان تنها حلقه مفقوده این روزهای فرآیند صدور حکم شهردار رشت است که به خوبی مشهود است.