مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اظهار داشت: سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب گیلان از دو بخش چمن مصنوعی و سالن چند منظوره تشکیل شده است که چمن مصنوعی در بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در آئین افتتاح این سالن ورزشی با تاکید بر همگانی شدن ورزش در جامعه گفت: ورزش و امکانات ورزشی باید در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی تغییر سبک زندگی و ورزش مستمر را دو راهکار برون رفت از فقر حرکتی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و ناملایماتی که در ما وجود دارد با ورزش برطرف می‌شود.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به نقش ورزش در قوی شدن سیستم ایمنی بدن افزود: کارکنان صنعت آب و برق که بی‌وقفه و شبانه روزی به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند، باید از نظر جسمی و روحی در سلامت باشند تا بتوانند این خدمات را به صورت موثر و کارآمد ارائه دهند.

حسین‌زاده از ابلاغ مجوز بازگشایی اماکن ورزشی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری مسابقات ورزشی وزارت نیرو نیز در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران ساخت و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب گیلان، بر استفاده از همه ظرفیت‌های این سالن تاکید کرد.

ورزش عامل سلامتی جسم و روح است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در سخنانی نیروی انسانی را سرمایه اصلی این شرکت دانست و گفت: ورزش عامل سلامتی جسم و روح است و تمام تلاش ما در شرکت آب و فاضلاب استان آماده‌سازی این مجموعه ورزشی جهت تقویت روحیه و ایجاد نشاط و همدلی بین کارکنان بود.

سید محسن حسینی افزود: این مجموعه ورزشی از دو بخش چمن مصنوعی و سالن چند منظوره تشکیل شده است که چمن مصنوعی در بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه سالن ورزشی این مجموعه نیز در مرداد ماه امسال آماده افتتاح بود، گفت: به دلیل شروع موج پنجم کرونا در همین ایام و تعطیل شدن فعالیت‌های ورزشی، با هماهنگی‌های صورت گرفته بین شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سالن ورزشی شرکت جهت واکسیناسیون همکاران و خانواده‌هایشان آماده و تجهیز شد.

حسینی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خدمت نظام سلامت و در کنار کادر درمان بوده، افزود: پس از واکسیناسیون همکاران و خانواده هایشان، واکسیناسیون عموم مردم نیز در این سالن انجام شد.

وی ضمن تجلیل از زحمات همه کارکنان شرکت آبفای گیلان جهت ساخت و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره این شرکت گفت: هم اکنون این سالن آماده استفاده آقایان و بانوان همکار است.