به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی و همچنین معضلات حمل و نقل درون شهری نشستی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت برگزار شد.

ندای گیلان:به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی و همچنین معضلات حمل و نقل درون شهری نشستی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت برگزار شد.

محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در این مراسم گفت: با پیاده حرکت کردن در قسمت های مختلف این شهر توانستم با مشکلات این قشر زحمتکش آشنا شوم و یاد بگیرم مردمی که مشکل دارند و صادقانه زحمت می کشند چه دردی دارند و این موضوع چه آسیبی برای سایر شهروندان به همراه دارد .

دکتر سید محمد علی ثابت قدم رانندگان تاکسی را به عنوان بلندگوهای سیار این شهر عنوان نمود و افزود: با تشکیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بسیاری از مشکلات حل شده است اما چیزی که این سازمان از آن رنج می برد عدم ثبات مدیریتی می باشد و تغییر مدیریتی یعنی نداشتن یک رویه مناسب در سازمان و تغییرات مدیرعاملان سازمان تاکسیرانی در طول ۴ سال گذشته نشان می دهد که تا به امروز این سازمان یک مدیر درد کشیده و آگاه به این قشر زحمتکش نداشته است .

شهردار رشت در ادامه خواستار همراهی رانندگان تاکسی شد و افزود:علاوه بر اینکه ما نیز مکلفیم برخی مسایل رفاهی شما عزیزان را پی گیری نماییم خواستار همراهی صمیمانه شما رانندگان نیز می باشیم.

شهردار رشت تصریح نمود : انشاء الله بتوانیم سرعت را در سازمان تاکسیرانی جاری نماییم و با نگاه عینی تری از تجربیات سایر شهرها به منظور بهبود عملکرد سازمان استفاده نماییم تا مردم متضرر نشوند .

ثابت قدم افزود :با اتفاقاتی که در حوزه طرح ترافیک رشت می افتد در محدوده طرح ها ورود کنیم و مشکلات را کاهش دهیم و در مقوله حمل و نقل عمومی سازمانی ایجاد نماییم که رقیب یکدیگر نباشند و اتوبوسرانی و تاکسیرانی در تعامل با یکدیگر عمل نمایند که با اصلاح ساختار سازمانی امیدواریم شاهد این مهم باشیم.

دیارمیرزا