عضو شورای اسلامی شهر رشت پروژه زیرگذر شهید رجایی را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این پل گره ترافیکی مسیر باز می‌شود و امروز افتتاح رسمی آن انجام می‌شود.

به گزارش ندای گیلان؛عباس صابر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به لغو دوباره مراسم افتتاح پروژه چند ساله پل زیرگذر شهید رجایی این شهر اظهار کرد: افتتاح پل زیرگذر شهید رجایی رشت بلامانع است و مشکلی برای بهره‌برداری از آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون دومرحله مراسم افتتاح پل زیرگذر شهید رجایی به تعویق افتاده است، افزود: اشکالاتی که در پل دیده شده بود برطرف و کلیات پل انجام شده و آماده بهره‌برداری است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: در هر پروژه‌ای خرده‌کاری‌هایی باقی می‌ماند که می‌توان پس از افتتاح آنها را برطرف کرد و نمی‌توانیم به خاطر این مسائل کوچک مردم را منتظر نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه برای انجام کارهای حداقلی باقی‌مانده پل زیرگذر شهرداری رشت پیشنهاد کردیم که در ساعت پایانی شب و با ایمنی کامل صورت گیرد، یادآور شد: یکی از کارهایی که در پل زیرگذر باقی مانده، نصب پمپ آب استاندارد بود که اکنون  این پمپ خریداری شده است.

صابر خاطرنشان کرد: مشکل برق  پمپ که اداره برق منطقه گفته بود برق منطقه کشش لازم را ندارد از جای دیگر تهیه می‌شود و اکنون پمپ‌های موقت توانایی حجم آب را دارند و پاسخگو هستند.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت پروژه زیرگذر شهید رجایی را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این پل گره ترافیکی مسیر باز می‌شود و امروز افتتاح رسمی آن انجام می‌شود.فارس