زن عموی سنگدلی که سرپرستی کودک مظلوم 6 ساله برادر شوهرش به او سپرده شده بود بخاطر بازیگوشی آنقدر کودک را کتک زد که باعث مرگ وی شد.
به گزارش ندای گیلان،اواخر مرداد امسال زن و مرد جوانی، کودک ۶ ساله‌ای به نام ناصر را در حالی که نیمه جان بود به بیمارستانی در اشتهارد رساندند. مرد جوان که خود را عموی کودک معرفی کرد به پزشکان و پرستاران گفت: من سرکار بودم که همسرم هراسان با من تماس گرفت و گفت ناصر از پله‌ها سقوط کرده و بیهوش شده است.

من هم با عجله به خانه رفتم و بچه را به بیمارستان آوردیم. اما پزشکان بعد از معاینه پسربچه دریافتند وی دچار خونریزی داخلی شده است، بنابراین کودک را برای اقدامات درمانی بیشتر با استفاده از بالگرد امدادی به بیمارستان کمالی کرج منتقل کردند، سپس وی تحت درمان قرار گرفت، اما شدت خونریزی آنقدر زیاد بود که کودک شش ساله تاب نیاورد و پس از چند ساعت جان باخت. به دنبال مرگ مشکوک ناصر تیم جنایی پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد.

گزارش اولیه نشان می‌داد که پسر کوچولو دچار خونریزی داخلی در ناحیه شکم بوده است، اما طبق نظر پزشکان افتادن از چند پله نمی‌توانسته باعث این خونریزی و مرگ باشد، بنابر این تحقیقات از عمو و زن عموی ناصر آغاز شد. مرد جوان به مأموران گفت: حدود ۲ سال قبل برادرم از همسرش جدا شد.

او اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد و همسرش پس از طلاق ناصر را رها کرد و رفت به همین خاطر سرپرستی این بچه را به من سپردند. من هم او را به خانه خودم بردم و کنار دو فرزند خودم از او نگهداری می‌کردم تا این اتفاق افتاد. جسد ناصر به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت تامه مرگ این کودک مشخص شود.

گزارش معاینه جسد نشان داد که کودک در اثر وارد شدن ضربه شدید به بدنش دچار خونریزی شده است، بنابراین به‌دنبال این گزارش، کارآگاهان جنایی اشتهارد با جدیت به دنبال حل معمای مرگ مرموز این کودک بودند تا اینکه پروین ۲۹ ساله – زن عموی ناصر- پس از چند جلسه تحقیق و بازجویی به قتل وی اعتراف کرد و گفت: ناصر بچه بازیگوشی بود خیلی شیطنت می‌کرد من خودم دو فرزند کوچک دارم به شوهرم می‌گفتم من نمی‌توانم از این بچه نگهداری کنم، اما او توجهی نمی‌کرد و می‌گفت نمی‌تواند بچه را رها کند؛ روز حادثه بچه‌ها خیلی شلوغ می‌کردند و من عصبانی شده بودم وقتی ناصر سر و صدا می‌کرد او را کتک زدم فکر نمی‌کردم ضربه‌های من باعث مرگ بچه شود.

 

بدین ترتیب پس از اعتراف این زن او به اتهام قتل عمد بازداشت شد، اما از آنجا که پدر ناصر اعتیاد دارد و هنوز برای ارائه شکایت به دادسرا مراجعه نکرده و از مادر ناصر نیز خبری نیست پرونده در دادسرا در حال تکمیل تحقیقات است.

منبع: روزنامه ایران