زن جوان از شوهرش خواسته بود که شب خانه را ترک کند تا با دوستش درس بخواند اما مرد که به او شک کرده بود با کمک ماموران در منزل را می شکند و مریم و مرد غریبه را در …

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،رابطه پنهانی زن خیانتکار با مردی غریبه‌مدتی قبل کشف شد. آن زمان فصل امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها بود و این زن که دانشجو بود از شوهرش خواست خانه را ترک کند تا با یکی از دوستانش بتواند در آرامش درس بخواند. صبح روز بعد مرد جوان به خانه رفت تا به همسرش سری بزند اما او نه در خانه را باز می‌کرد و نه به تماس‌های تلفنی پاسخ می‌داد.

این شرایط باعث نگرانی مرد جوان شد و او از پلیس و آتش‌نشانی برای باز کردن در خانه کمک خواست. ساعتی بعد وقتی آتش‌نشانان در خانه را باز کردند دیدند زن جوان در خانه است. او هیچ توجیهی درخصوص باز نکردن در خانه نداشت و زمانی که مأموران خانه را بازرسی کردند مردی غریبه را دیدند که در یکی از اتاق‌ها مخفی شده بود. مریم مدعی شد مرد غریبه همکلاسی‌اش است و برای درس خواندن به آنجا آمده اما این حرف‌ها قابل‌قبول نبود و زن جوان همراه با مرد غریبه بازداشت شدند و پرونده آنها به اتهام زنای محصنه به دادگاه فرستاده شد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک برگزار شد 2متهم اتهام زنا را انکار کردند اما چاره‌ای جز اعتراف به رابطه نامشروع نداشتند. زن جوان گفت: من نیت بدی نداشتم اما از کاری که کرده‌ام پشیمانم. در مدتی که زندانی هستم پدر پیرم از غصه سکته کرد و فوت شد. این اشتباهم باعث شد زندگی‌ام از هم بپاشد.