ندای گیلان:رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان از صدور کارت الکترونیکی چندمنظوره سلامت ویژه جهادگران دانشگاهی گیلان همزمان با هفته سلامت خبر داد. مهندس جمشید رسایی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، با بیان اینکه هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار […]

ندای گیلان:رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان از صدور کارت الکترونیکی چندمنظوره سلامت ویژه جهادگران دانشگاهی گیلان همزمان با هفته سلامت خبر داد.

مهندس جمشید رسایی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، با بیان اینکه هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» برگزار می شود، از صدور کارت‌های الکترونیکی تخفیف و سلامت با همکاری بخش خصوصی توسط معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان گیلان خبرداد.

وی با بیان اینکه دارندگان کارت‌های تخفیف الکترونیکی علاوه بر قابلیت انجام عملیات بانکی، می‌توانند در مراکز طرف قرارداد با شرکت بخش خصوصی از 3 تا 60 درصد تخفیف بهره‌مند شوند، افزود:بن کارت‌های الکترونیکی ویژه کارکنان سازمان‌ها است، این کارت در ارگان‌های دولتی و خصوصی جایگزین بن‌های کاغذی شده که در گذشته چاپ و جهت استفاده کارکنان در مراکز فرهنگی و تفریحی در اختیار آنان قرار می گرفت.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان از مزایای قابل توجه این کارت به حذف بن کاغذی و هزینه های مرتبط با چاپ، توزیع و جمع آوری آن، ایجاد شرایط آسان و مناسب‌ جهت دستیابی و استفاده کارکنان از مراکز متنوع و متعدد فرهنگی، تفریحی و اصناف مختلف، کاهش تعداد نیروی انسانی مربوط به امور رفاهی در سازمان ها، نظام مند شدن تخفیفات خرید از طریق دستگاه‌های کارت خوان و امکان پرداخت به طور اقساط و … اشاره کرد.

مهندس رسایی به ویژگی‌های کارت حقیقی – مجازی اشاره و اضافه کرد: این نوع کارت برای دارندگان کارت مجازی امکانی فراهم می‌کند تا از کلیه مزایای کارت‌های حقیقی نیز برخوردار باشند. دارندگان کارت‌های حقیقی – مجازی هنگام خرید از مراکز طرف قرارداد با بخش خصوصی قادر خواهند بود پرداخت از طریق مجازی و یا حقیقی را انتخاب کنند.

وی به کارت اشتراکی نیز اشاره کرد و گفت: این نوع کارت نوعی کارت حقیقی است که به سفارش پذیرندگان و مراکز طرف قرارداد برای مشترکین آن صادر می شود. از مزایای این نوع کارت‌ها که با نرم افزار پیشرفته مدیریتی پیشتیبانی می‌شود به قابلیت امتیازبندی مشترکین هر مرکز، امکان لینک تمام مراکز قرارداد به یکدیگر، امکان سفارش خرید از طریق اینترنت و تلفن می توان اشاره کرد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان خاطرنشان کرد: از دیگر مزیت‌های کارت اشتراک مجموعه‌ها می توان به کارت اشتراک به عنوان کارت سلامت نیز اشاره کرد. قابلیت اتصال به سیستم HIS بیمارستان ها، امکان دسترسی و مشاهده وضعیت سلامت دارندگان کارت، دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز، قابلیت جستجو موارد خاص در پرونده پزشکی و … از دیگر مزایای این کارت است.