این روستا نخبه پرور از داشتن تلفن ثابت و دکل مخابراتی محروم میباشدو هیچ گونه ارتباطی بامراکز درمانی ندارند و اهالی این روستا اگر با مشکلی برخورد کنند به سختی با شهر ارتباط برقرارمیکنند .

ندای گیلان/روستای چنارودخان از توابع شهرستان شفت با جمعیتی بالغ بر 110خانوار  و 6شهید که هدیه به انقلاب کرده است  ازداشتن دکل  مخابراتی محروم است.
این روستا که بعد از امام زاده اسحاق و ابراهیم سومین روستای توریستی شهرستان شفت است متاسفانه از کمترین امکانات محروم است.

بطورمثال هنوز این روستا نخبه پرور از داشتن تلفن ثابت و دکل مخابراتی محروم میباشدو هیچ گونه ارتباطی بامراکز درمانی ندارند و اهالی این روستا اگر با مشکلی برخورد کنند  به سختی با شهر ارتباط برقرارمیکنند .
روستایی که معروف است به نخبه پروری چه ازلحاظ سیاسی و علمی که درسطح کشور حتی جهانی حرف برای گفتن دارد .

نخبه هایی که  دردانشگاه های برترکشورهایی مانند المان امریکا ،ایتالیا انگلیس فرانسه تحصیل کرده اند.

ولی متاسفانه باداشتن همه این پتانسیل ازمشکلات عمرانی و ارتباطی رنج می برد و تنهاروستایی است که بادهستان و شهرستان خود ارتباط تلفنی نتوانسته داشته باشد.
رئیس شورای چنار رودخان شفت در گفتگویی در تشریح مشکلات این روستا بیان داشت: درحال حاظر رئیس شورای این روستاهستم که  باتمام تلاش فقط اندکی مشکلات را توانستیم باپیگیرهای مکرر حل کنیم و متاسفانه آب روستایی سالهاست دارای کد است یعنی باید به آن اعتباربودجه تخصیص بدهند که متاسفانه هیچ اقدام و کمکی در مدت مذکور صورت نگرفته است.
نجفی گفت :ازنماینده محترم انتظارداریم این کم وکاستی ها رابه نحوی جبران کنند و الویت مایعنی آسفالت این روستا را به سرانجام برساند.
وی بابیان اینکه زیرسازی جاده این منطقه باکمک های مردمی بوده است تصریح کرد: دریک سال دوبار ازکمک های مردمی استفاده کرده ایم درحالی که اسفالت چناررودخان ازسال 91 کد دار شده است و مکررپیگیربوده ایم.
رئیس شورای چناررودخان  با بیان اینکه یکسری ازجوانان این روستا به دلیل مشکلات زیربنایی مشغول کار کردن در شهرهای دیگر با حداقل درامد هستند تاکید کرد:شک نکنید باحل شدن مساله انتن این روستا استارت جدیدی میخورد و جوانان میتوانند راحت تر به کار وتولید بپردازند.

وی خاطرنشان کرد:درحالی که روستاهمیشه پایه اساس کشور میباشد ولی متاسفانه هیچ گونه کمکی به روستایی که شهیدانی والامقام تقدیم کشور و انقلاب کرده است نشده است.
نجفی بابیان اینکه بدلیل نبود پوشش شبکه ی مخابراتی تمام راه های ارتباطی با خارج روستا قطع است افزود :اگرنیمه شب فردی مریض شود بعدازساعت ها مردم روستا متوجه میشوند و به کمک آن میرسند که این به دلیل ضعف ارتباطی است.

وی با اشاره به مشکلات برف سنگین سال 93 برای این روستا تصریح کرد: حدود دوهفته جاده ها بسته بودند وهیچ مسئولی خبردارنبودکه باهزاران زحمت و کیلومترها پیاده رفتن جاده را با بولدوزر شخصی بازکردیم .
نجفی درپایان گفت:ازمسولین شفت و نماینده محترم  خواهشمندیم واقعابه درد مردم این روستا برسندحداقل به دیل نخبه پروری شهیدپروری میخواهیم که نگاهی به مشکلات این روستابشود.

خبرنگار:احمد محمودی چناری