رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ، روز جمعه در رشت به صورت تجمع یک ساعته در میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان  از رشت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز گفت: با توجه به شیوع سویه‌ اومیکرون، تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تجمع یوم الله ۲۲ بهمن در شهدای ذهاب رشت اتخاذ شده و در دیگر شهرستان‌های گیلان نیز راهپیمایی‌ها لغو شده است.

حجت الاسلام  اشجری همچنین با استناد به مصوبات ستاد ملی کرونا، افزود: در ۵ شهرستان قرمز استان، به جای راهپیمایی و تجمع، رژه‌ی خودرویی خانوادگی برگزار می‌شود، و مسئولان شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، آستانه‌ی اشرفیه، رودبار و ماسال که به لحاظ رنگبندی کرونایی، قرمز هستند می‌توانند برای برگزاری رژه‌ی خودرویی برنامه ریزی کنند.

وی همچنین با اشاره به تقارن یوم الله ۲۲ بهمن امسال با روز جمعه، به محدودیت زمانی برپایی مراسم امسال و پیشگیری از تقارن آن با مراسم نماز جمعه اشاره و اضافه کرد: حضور پرشور و به موقع آحاد مردم راس ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب می‌تواند زمینه‌ خلق حماسه ایی دیگر، برای تجلی اقتدار ملت در راستای حمایت از آرمان‌های والای انقلاب را مهیا کند.

سخنران امسال تجمع یوم الله ۲۲ بهمن در رشت، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان خواهد بود.