اعضا سازمان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان  به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با  فرمانده سپاه قدس گیلان  دیدار کردند.

به گزارش  ندای گیلان از رشت،جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار در این جلسه با بیان اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی بر همه مسؤولان و مردم واجب است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته مورد آماج انواع حملات قرار گرفته است ولی مردم و انقلاب با تبعیت از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری  از انقلاب اسلامی در برابر تمامی بحران‌ها حمایت کردند.
سرهنگ عباس حسینی با تأکید بر لزوم توجه به  نگاه عمیق در مسائل انقلاب اسلامی گفت: مسئله  امنیت مهم‌ترین مسئله  نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا استکبار از هر طریقی در تلاش است تا امنیت این نظام مقدس را زیر سؤال ببرد.
وی نقش سپاه پاسداران در ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: یکی از اهداف سپاه پاسداران علاوه بر حوزه محرومیت‌زدایی توجه مسائل امنیتی و حفاظت از اراضی خاکی و آبی  این نظام مقدس بوده و در این راستا از هیچ تلاشی برای  انجام این هدف خود کوتاهی نمی‌کند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه توجه به مسائل اقتصادی باید مورد توجه مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از مسائل فوری در جمهوری اسلامی که باید حل شود مسائل اقتصادی می‌باشد و یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری هم توجه  به همین امر است.
حسینی با تأکید بر لزوم حل مسئله اقتصاد و اشتغال در جمهوری اسلامی بیان کرد: سازمان تخصصی بسیج اقشار باید در سال جدید رویکرد خود را اجرای درست شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان و  اشتغال‌آفرینی معرفی کنند در غیر این صورت هیچ موفقیتی در کشور و گیلان حاصل نمی‌شود.
وی با بیان اینکه تحول در حوزه تخصصی بسیج اقشار بایدسرلوحه کار مسؤولان باشد، اظهار کرد: بسیج اقشار در مسائل تخصصی باید  تحول ایجاد کند و در صورت عدم تحقق این امر معجزه‌ای در کشور رخ نخواهد داد.
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه اجتماعی کشور، تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نهادهای متولی و اقشار باید تلاش کنند هر چند در گام اول انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در حزوه فرهنگ شکل گرفته است که نتیجه تمامی این تلاش‌ها عدم نفوذ دشمن در حوزه جنگ فرهنگی در کشور بوده است.
حسینی با اشاره به تلاش‌های دشمن در خصوص کاهش وحدت میان مردم و جامعه روحانیت در جمهوری اسلامی گفت: تشییع جنازه حضرت  آیت‌الله رودباری بار دیگر نشان داد که پیوند قلبی میان مردم و  جامعه روحانیت و علما یک پشوند قلبی بوده و هیچ قدرتی توانایی ایجاد تفرقه در میان این دوش قشر را ندارد.
وی نقش برگزاری یادواره شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: در گیلان سالیانه ۹۰۰ یادواره شهدا در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که نشان دهنده توجه به  فرهنگ شهادت در گیلان می‌باشد.