به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار فعالیتهای قرآنی خبرگزاری فارس دهمین دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات مختلف بینالمللی قرآن کشورهای مختلف 17 تا 19 آذر در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار میشود. این دوره با حضور 38 نفر از قاریان و حافظان حائز رتبههای ممتاز و عالی مسابقات […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار فعالیتهای قرآنی خبرگزاری فارس دهمین دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات مختلف بینالمللی قرآن کشورهای مختلف 17 تا 19 آذر در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار میشود.

این دوره با حضور 38 نفر از قاریان و حافظان حائز رتبههای ممتاز و عالی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بزرگسالان و رتبههای برتر دانش آموزی برگزار میشود.

حجتالاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: با توجه به اجرای سطحبندی رتبههای مسابقات و ضرورت انتخاب شایستهترین افراد جهت مسابقات بینالمللی کشورهای اسلامی، این دوره با هدف انتخاب نفرات برگزیده طی فرایند ارزیابی مشخص شده و براساس معیارها و ملاکهای مسابقات بینالمللی کشورها برگزار میشود.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور گفت: این دوره به مدت سه روز از 17 تا 19 آذرماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار میشود.اسامی شرکتکنندگان دوره به شرح ذیل است؛انتهای پیام/