سامسونگ یک روز پس از اعلام زمان عرضه گوشی گالکسی اس 7 خود از تلاش برای عرضه دوربینی با امکانات سیستم های واقعیت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، ممکن است رونمایی از این دوربین همزمان با عرضه گوشی مذکور ظرف چند هفته آینده رخ دهد.

این دوربین که Gear 360 نام دارد دارای دو لنز 180 درجه Fisheye است. لنز فیش آی  یک لنز سوپر واید است که تصاویر را بصورت نیمکره ثبت می کند. در واقع لنز فیش آی یا همان چشم ماهی به نوع لنزی گفته می شود که میدان دید 180 درجه ای برای عکس شما ایجاد میکند.

 باتری داخلی، سازگاری با فناوری بلوتوث، برنامه همراه Gear 360 با دو قابلیت ایجاد گالری و تهیه تصاویر  time lapse  ، حافظه داخلی برای ویدیو و عکس ها و امکان تغییر ضبط تصاویر از حالت 180 درجه به 360 درجه و بالعکس از جمله امکانات این سیستم است.

سامسونگ در سال 2014 هم یک دوربین با قابلیت دید 360 درجه عرضه کرده بود که می‌توانست محتوایی برای هدست واقعیت افزوده Gear VR عرضه کند.

سامسونگ استفاده از نام Gear 360 برای دوربین جدید را تایید نکرده و هنوز تصویری از نتایج کار دوربین یاد شده را هم منتشر نکرده است. اما به احتمال زیاد با برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا انتظار برای مشاهده محصول یادشده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/SEYECO