سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: از دید من راموس و پیکه دو ستون اصلی در خط دفاعی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه با حضور در دفتر نشریه و ایستگاه رادیویی Onda Deportiva تصریح کرد: تیم ملی فوتبال اسپانیا برای درخشش در یورو 2016 کاملا آماده است و از مردانم رضایت کامل دارم، شرایط خوبی را تجربه می‌کنیم و به سوی قهرمانی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: برای آزمون و خطا هیچ حقی نداریم و هدف اصلی ما در یورو 2016 قهرمانی است. من هر کمکی از دستم برآید در خدمت تیم هستم، حتی به فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته‌ام که جانشین مرا معرفی کند تا بتواند در جریان یورو 2016 در کنارمان باشد.

دل بوسکه درباره شایعه نزدیک شدن رائول به تیم ملی گفت: من با کسی مشکل ندارم، حتی با رائول که عده‌ای گمان می‌کنند دشمن است، من هیچ دشمنی ندارم و اگر قرار باشد رائول مربی آینده تیم ملی باشد، هر زمان که دستور برسد پروژه را به او تحویل خواهم داد. نظر نمی‌دهم چون به من ارتباطی ندارد، تابع دستور فدراسیون فوتبال اسپانیا هستم و این فدراسیون است که باید بایت تصمیم‌هایی که می‌گیرد مقابل مردم پاسخگو باشد.

وی افزود: بحث ملی با بحث باشگاهی فرق دارد، پیکه یا راموس دو مدافع مهم تیم محسوب می‌شوند، آنها اساس و بنیان تیم من هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/HURXVQ