نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ایران اسلامی را مقتدر در دریا، هوا و زمین دانست و گفت: دشمن هیچ‌گاه جرئت حمله به ایران را نخواهد داشت .

به گزارش ندای گیلان،آیت‌الله  رسول فلاحتی صبح امروز هم‌زمان با دومین روز از آغاز هفته دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان به همراهی سربازان وظیفه یگان‌های نیروهای مسلح با اشاره به مظلومیت ملت ایران در برابر دشمن در جنگ تحمیلی اظهار کرد: رزمندگان اسلام با تمام توان در برابر دشمن ایستادند و امروزه همه قدرت‌های جهانی به این توان بالا چشم دوخته‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه ایران به‌عنوان قدرت در منطقه و کل جهان شهره عام و خاص است افزود: به استناد کارشناسان خارجی و داخلی ایران اسلامی به پشتوانه نیروی مردمی و مسلح در جهان در عرصه‌های مختلف علاوه نقش‌آفرینی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ایران اسلامی را مقتدر در دریا، هوا و زمین دانست و گفت: دشمن هیچ‌گاه جرئت حمله به ایران را نخواهد داشت و اگر سیاستمداری ادعا کند که ما سایه جنگ را دور کرده‌ایم، سختی گزاف است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ترقه‌بازی‌های اخیر در کشور بیان کرد: دشمن باید بداند با ترقه‌بازی چهار جاهل که با ایجاد رعب و وحشت نمی‌توانند مردم را از راه خود برگرداند و آحاد ملت و مسئولین تحت ولای رهبر معظم انقلاب به‌سوی پیشرفت و بالندگی گام برمی‌دارد.

وی بر لزوم تربیت و تهذیب سربازان از سوی نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: متولیان عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح باید مبانی انقلاب اسلامی را برای سربازان تبیین و توجیه کنند.

فلاحتی با تأکید بر اصل ولایتمداری در اندیشه ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: تبعیت از رهبری معظم انقلاب در نیروهای مسلح باید به‌عنوان یک اصل موردتوجه قرار بگیرد گرچه این اصل پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد تأکید و‌ توجه همه قوا بوده است.