فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز گفت: پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ محمود حافظی از دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را  پیگیری کردند افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها مهر و موم شد.

سرهنگ محمود حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.