سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صومعه سرا به دادخواهی فردی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی او مبلغ هشت میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

ندای گیلان:سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صومعه سرا به دادخواهی فردی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی او مبلغ هشت میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

وی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب شاکی که جوانی ۲۵ ساله اهل و ساکن صومعه سرا و دوست او بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم صراحتاً به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از اعتماد شاکی و در اختیار داشتن اطلاعات مهم کارت بانکی و رمز اینترنتی او ، مبلغ هشت میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب شاکی برداشت و شارژ تلفن همراه خریداری کرده، اعتراف کرد.

سرهنگ محمدخانی از شهروندان خواست اطلاعات مهم کارت بانکی خود نظیر شماره حساب، شماره کارت، رمز اینترنتی، ۲ CVV را در اختیار دیگران قرار ندهند و رمز خود را بر روی کارت بانکی یادداشت نکنند.