فرهاد فلاح کریمی در نشست انتظامی استان در تشریح دستگیری سارقان مذکور اظهار کرد: وقوع چندین سرقت از مغازه‌های رشت کارآگاهان پلیس را وارد انجام عملیات دستگیری سارقان کرد.

ندای گیلان:فرهاد فلاح کریمی در نشست انتظامی استان در تشریح دستگیری سارقان مذکور اظهار کرد: وقوع چندین سرقت از مغازه‌های رشت کارآگاهان پلیس را وارد انجام عملیات دستگیری سارقان کرد.

وی با بیان اینکه مخفیگاه متهمان با تحقیقات پلیسی و بررسی آثار و مستندات شناسایی شد، تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به هشت فقره سرقت از مغازه‌های رشت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مغازه‌داران باید محل کسب و کار خود به ویژه در نقاط خلوت را حتما به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند تا از سرقت سارقان جلوگیری شود.

بازدید 250 واحد صنفی تالش توسط پلیس

فرمانده انتظامی تالش نیز از بازدید 256 واحد صنفی این شهرستان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی تالش خبر داد و گفت: در این بازدیدها تعداد 21 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت الزامات تخلفات پلمب شدند.

عباس اسماعیلی ادامه داد: به 145 واحد صنفی اخطار پلمب، به 95 متصدی واحد صنفی تذکر کتبی داده شد که صنوف فرش فروشی، عکاسی، خواربارفروشی و مکانیکی بیشترین تذکر و اخطار را دریافت کردند.

فرمانده انتظامی تالش با اشاره به تداوم اقدام‌های کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

کشف 3 هزار برگ توتو در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف بالغ بر 3 هزار و 524 برگ توتو «پیش‌بینی نتایج فوتبال» در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان برگ توتو از یک واحد صنفی خدمات رایانه‌ای کشف و ضبط و متهم 27 ساله دستگیر شده است.

رحیم مهدی‌زاده اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف را جزو ماموریت‌های مأموران دایره اماکن پلیس امنیت عمومی به منظور ساماندهی و نظارت بر صنوف و آژانس‌های سرگردان عنوان کرد.

وی توقیف هشت دستگاه آژانس سرگردان که بدون داشتن مجوزهای لازم با نصب تابلو آژانس اقدام به جابه‌جایی مسافران در آستارا می‌کردند، را از دیگر اقدام‌های پلیس ذکر کرد.

فرمانده انتظامی آستارا متذکر شد: پلیس همواره آماده برخورد با هرگونه هنجارشکنی و فعالیت‌های غیرقانونی در این شهرستان است.