نماینده مردم رشت با بیان اینکه ما در این شرایط نامطلوب اقتصادی نیاز به وحدت داریم گفت: تصویب طرح افزایش نمایندگان باعث ایجاد تشتت در برخی استان‌ها می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب 30 فروردین 1366 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن اظهار کرد: اگر طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها در این دوره از مجلس تصویب شود، قطعاً در مجلس یازدهم اعمال نخواهد شد بنابراین می‌توان آن را در مجلس بعدی با لایحه دولت ادغام کرد تا قانون جامعی در جهت احقاق حقوق مردم تصویب شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در این شرایط نامطلوب اقتصادی نیاز به وحدت داریم و این در حالی است که تصویب این طرح باعث ایجاد تشتت در برخی استان‌ها می‌شود چرا که با روح و روان مردم همخوانی ندارد بنابراین بررسی آن در اولویت قرار ندارد ضمن اینکه دولت نیز اعلام آمادگی کرده که در این مورد به مجلس لایحه ارائه دهد.

وی با اشاره به اولویت‌های کنونی کشور تأکید کرد: امروز گرانی، وضعیت نرخ ارز، کنترل بازار و اصلاح ساختار بودجه که مقام معظم رهبری بارها در مورد آن به مجلس و دولت تذکر داده‌اند، باید در اولویت قرار گیرد بنابراین تصویب این طرح مشکلی را از مردم حل نخواهد کرد.