کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال درخواست چند بازی خارجی را در برنامه‌هایش به فدراسیون ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال دختران در رده سنی زیر 16 سال از 17 تا 22 اسفندماه با حضور 28 بازیکن برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال دختران ایران خود را برای مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند که شهریورماه برگزار می‌شود، اما برای این مسابقات نه میزبان مشخص شده و نه تیم‌های شرکت کننده.
شادی مهینی سرمربی تیم ملی ایران در رده سنی زیر 16 سال در این باره فارس گفت: من درخواست 2 دیدار دوستانه در ایران و خارج از کشور از فدراسیون داشته‌ام. غیر از تورنمنت ایتالیا برنامه‌ام را برای بازی تدارکاتی با ازبکستان، هند و تایلند به فدراسیون داده‌ام. یکی دیگر از برنامه‌هایم این است که هند و اردن را به ایران دعوت کنیم، حالا باید ببینیم کمیته فنی چه تصمیمی می‌گیرد.
وی درباره شرایط تمرینی بازیکنان، اظهار داشت: 5 اردیبهشت‌ماه در تورنمنتی در ایتالیا شرکت می‌کنیم که تیم‌های بزرگی مانند انگلیس، آلمان، مکزیک، اسپانیا و ایتالیا حضور دارند. حضور ما در این تورنمنت محک بازیکنان است و اینکه یک دوره آموزشی هم برای کادر فنی به شمار می‌رود.
مهینی با اشاره به اینکه در دور جدید تمرینات، ملی‌پوشان دیدار دوستانه‌ای هم خواهند داشت، عنوان کرد: در اردوی قبلی یک بازی دوستانه با تیم زیر 19 سال داشتیم که از 3 ترکیب در زمین استفاده کردم. در تمرینات بعدی هم دیداری با تیم ملی زیر 14 سال داریم.
انتهای پیام/رhttp://fna.ir/J738Y9