وزنه برداران گیلانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا با کسب هفت مدال خوش درخشیدند

ندای گیلان:رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز یکشنبه گفت: در جریان این رقابت ها که در کشور قطر جریان داشت ، هر چهار وزنه بردار گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات ، موفق به کسب مدال شدند.
اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، وزنه برداران گیلانی در قالب تیم های ملی حفاری اهواز ، نیروی زمینی و ذوب آهن اصفهان موفق به کسب سه مدال طلا و چهار مدال برنز شدند.
وی اظهار کرد: نیما آقایی یکی از وزنه برداران گیلانی که به همراه تیم نیروی زمینی در این رقابت ها حضور یافته بود ، موفق شد در وزن 105 کیلوگرم سه مدال طلا و بهترین نتیجه را در بین وزنه برداران گیلانی حاضر در رقابت های جام باشگاه های آسیا کسب کند.
وی ادامه داد: همچنین محمد اصغرنژاد دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در قالب تیم نیروی زمینی و در وزن 56 کیلوگرم موفق شد دو مدال برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد .
رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان بیان کرد: حامد مجیدی در وزن 105+ کیلوگرم و محمد نیری در وزن 77 کیلوگرم دیگر وزنه برداران گیلانی بودند که به همراه تیم ذوب آهن اصفهان در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور یافته و موفق به کسب یک مدال برنز شدند .
اصغر ابراهیمی خاطرنشان کرد: در رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا زبده ترین وزنه بردارن قاره کهن و همچنین وزنه برداران سایر کشورها در قالب تیم های آسیایی در قطر با هم به رقابت پرداختند که در نهایت شرکت ملی حفاری اهواز ، نیروی زمینی و ذوب آهن اصفهان سه نماینده کشور ما موفق شدند عناوین اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهند.