هیات پذیرش شرکت فرابورس از درج سه نماد معاملاتی جدید در این بازار پس از احراز شدن شرایط پذیرش در این بازار خبر داده است.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس؛ شرکت پاکدیس به عنوان شصت و سومین شرکت در بازار دوم از امروز یکشنبه در فهرست نرخ های فرابورس با نماد معاملاتی "غدیس" و در زیر گروه تولید نوشیدنی و آب معدنی در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر درج شده است.

همچنین نماد معاملاتی شرکت دامداری تلیسه نمونه به عنوان شصت و چهارمین شرکت در بازار دوم از امروز در فهرست نرخ های فرابورس درج شده است.

این شرکت با نماد معاملاتی "تلیسه" در زیر گروه کشاورزی و خدمات دامپروری به جز دامپزشکی و در گروه زراعت و خدمات وابسته جای گرفته است.

در بازار پایه فرابورس نیز از ارمزو نماد معاملات شرکت نورد و لوله اهواز به استناد تبصره "ب" ماده 99 قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه شرکت فرابورس به عنوان یکصد و نود و یکمین نماد معاملاتی درج شده است.

نماد معاملاتی این شرکت "فاهواز" و در زیر گروه تولید آهن و وفولاد پایه در گروه فلزات اساسی قرار دارد.

به گزارش فارس، هم اکنون بر روی تابلوی معاملات فرابورس 45 نماد معاملاتی در بازار دوم و 27 نماد معاملاتی در بازار اول حضور داشته و جریان عادی معاملات سهام در آنها برقرار است.

در عین حال 11 نماد معاملاتی نیز در بازار پایه عادی و 151 نماد معاملاتی در بازار پایه توافقی فرابورس بر روی تابلوی معاملات نشسته اند.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/K0HJLS