اولین مدال کاروان ایران در المپیاد دانشجویان جهان با درخشش دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بدست آمد .

به گزارش ندای گیلان،آرمین هادی پور صیقلانی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت دبیرتربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه کاروان ایران با درخشش در رقابتهای تکواندو المپیاد دانشجویان جهان وشکست رقبای خود با اقتدار کامل به مدال طلای این دوره از مسابقات جهانی دست یافت.

مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک کسب این افتخار به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آرمین هادی پور صیقلانی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت دبیرتربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست با اقتدار کامل با غلبه بر حریفی از کره جنوبی به عنوان قهرمان یونیورسیاد شناخته شده و اولین مدال کاروان ایران را کسب کند .

وی ادامه داد: آرمین هادی پور توانست با کسب مدال طلای المپیاد دانشجویان جهان در چین تایپه تاریخساز شده و نخستین مدال کاروان ایران در المپیاد دانشجویان رابه نام خود ثبت کند و با کسب این مدال یک بار دیگر نام و آوازه تکواندو ایران را در میادین بین المللی بلند آوازه سازد .

مشک بید حقیقی افزود: هادی پور که پیش از این با غلبه بر نمایندگان روسیه و استرالیا به فینال بیست و نهمین دوره تکواندو دانشجویان جهان وزن منهای ۵۴ کیلوگرم راه یافته بود، در این مرحله نیز به مصاف «هئو سئونگ‌جو» از کره جنوبی رفت و توانست با غلبه بر این حریف، به عنوان قهرمانی برسد.هادی پور در این دیدار ۱۳ بر ۱۰ حریف کره ای را شکست داد و قهرمان شد تا کاروان ایران را در بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد به اولین مدال طلا برساند.