بازی داماش گیلان با نفت و گاز گچساران در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال به دلیل لغو پرواز داماشی‌ها به گچساران امروز برگزار نخواهد شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری گفت: به دلیل نبودن پرواز مستقیم به گچساران، باشگاه با تدارک پروازی اختصاصی قصد عزیمت به این شهر را داشت، ولی در آخرین ساعات دیروز، از سوی مسئولین ایر لاین به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به دلیل مشکل سوختگیری هواپیما در فرودگاه گچساران، امکان پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود ندارد و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد.
سجاد حقدادی افزود: به پیشنهاد مسئولین ایرلاین، مسیر دیگری برای رفتن به گچساران را انتخاب کردیم و آن هم سفر زمینی با یک دستگاه اتوبوس از رشت به تهران و سپس پرواز اختصاصی از تهران به شیراز و نهایتا سفر زمینی از شیراز به گچساران تنها راه باقی مانده برای تیم بود.
وی گفت: با اتوبوس عازم تهران و فرودگاه مهرآباد شدیم که ۲ ساعت مانده به پرواز خبر رسید که پرواز تهران – شیراز هم به دلیل نقص فنی در بال سمت راست، لغو شده است.
مدیر رسانه باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: پس از چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد موفق به پرواز جایگزینی برای عزیمت به شیراز نشدیم و همچنین امکان رفتن تیم داماش با اتوبوس به گچساران هم با توجه به بُعد مسافت و زمان کم برای رسیدن به این شهر وجود نداشت و به ناچار به رشت برگشتیم.
حقدادی گفت: در حال مکاتبه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم تا ببینم چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.