جورج مایکل در زمان مرگ ۵۳ ساله بود و در خانه‌اش در اکسفورد شایر در بریتانیا درگذشت. او در جوانی به ویرجینیا رفت و در آن جا به اوج هنری خود رسید.

به گزارش ندای گیلان،جورج مایکل خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز بریتانیایی یونانی‌تبار بود. او یکی از موفق‌ترین خواننده‌های مرد در دنیا بود. پدرش یونانی‌تباری بود که در سال ۱۹۵۰ میلادی به بریتانیا سفر کرده بود.
 مایکل در ایران در دهه ۸۰ میلای در میان جوانان آن روز از محبوبیت بالایی برخوردار بود؛ بخصوص به دلیل خواندن آهنگ «آنه شرلی» که حسابی داغ شده بود. آخرین کریسمس یکی از مشهورترین ترانه‌های جورج مایکل بود که شهرتی جهانی پیدا کرد.
جورج مایکل در زمان مرگ ۵۳ ساله بود و در خانه‌اش در اکسفورد شایر در بریتانیا درگذشت. او در جوانی به ویرجینیا رفت و در آن جا به اوج هنری خود رسید. او در سال ۱۹۸۸ میلادی یک تور جهانی برای برگزاری کنسرت‌هایش داشت و همین موضوع به محبوبیت بیشتر او کمک کرد. در سال ۱۹۹۱ میلادی یک آهنک دو صدایی با التون جان خواند.
جورج مایکل همجنسگرا بود. علت مرگ او مشخص نشده است با این حال، او در مصاحبه‌ای در اواخر دهه ۲۰ زندگی‌اش گفته بود زمانی که شریک جنسی سابق‌اش که یک طراح بود به اچ‌ای‌وی مبتلا شد، بسیار افسرده شد. او گفت که اولین رابطه‌اش با او در ۲۷ سالگی بوده است و تا سن ۲۴ سالگی رابطه جنسی نداشته است. او زمانی که شریک جنسی‌اش را از دست داد و پس از آن نیز مادرش فوت کرد، گفته بود احساس می‌کنم که نفرین شده‌ام.افتاب