امام جمعه وقت رشت با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل ماهیت قدرت نظامی ایران را می شناسند، گفت: خطوط قرمز مذاکرات قابل جابه جایی نیست.

ندای گیلان:امام جمعه وقت رشت با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل ماهیت قدرت نظامی ایران را می شناسند، گفت: خطوط قرمز مذاکرات قابل جابه جایی نیست.

حجت الاسلام شفیع زاده در خطبه های نماز جمعه در مصلی شهر رشت با تبریک عید نیمه شعبان،گفت: همه ادیان به وجود یک منجی برای نجات عالم بشریت اذعان دارند.

وی یاد آن حضرت، تعظیم و تکریم امام حاضر، پرهیز از معاصی و آماده سازی ایام ظهور را از جمله ویژگی های یک منتظر واقعی عنوان کرد.

امام جمعه موقت رشت با تکریم سربازان گمنام امام زمان(عج) در روز جهانی مستضعفین، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با خنثی سازی توطئه ها نگذاشتند که داعشی ها فکر حمله به ایران را داشته باشند.

وی با انتقاد از تداوم کودک کشی آل سعود در یمن با بیان اینکه انصارالله دارای قدرت پدافندی و چریکی است، عنوان کرد: انصارالله هشت هواپیمای فوق پیشرفته عربستان را نابود کرده و ارتش عربستان این خطر را احساس کرده است.

شفیع زاده با بیان اینکه ۱۲۰ اسیر عربستانی و ۱۵ نظامی برجسته آل سعود اسیر یمنی ها شده اند، افزود: عربستان باید تمام خسارات مالی و جانی این جنگ را پرداخت کرده و به عنوان متجاوز به شورای عالی امنیت معرفی شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای، شرط بازدید از مراکز نظامی ایران را بهانه ای برای ایجاد عراقی دیگر در ایران دانست و خاطرنشان کرد: خطوط قرمز مذاکرات قابل جابه جایی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل ماهیت قدرت نظامی ایران را می شناسند، بیان کرد: دشمنان یک بار دانشمندان هسته‌ای ما را شناسایی و ترور کردند وبار دیگر نباید طعمه آن ها شد.

شفیع زاده به سالروز رحلت امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: امام راهی را می رفت که غیر قابل برگشت بود و آن مسیری الهی است.

وی در پایان، اثبات تحقق نه شرقی، نه غربی، برهم زدن نغمه جدایی دین از سیاست، تحرک بخشی به نهضت های آزادی بخش جهان اسلام را از پیادمدهای این عارف، فقیه، سیاستمدار و مجتهد جهان اسلام معرفی کرد.