با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پست بانک، مدیرکل پست و ارتباطات زیرساخت استان گیلان از خانواده معظم شهید والامقام محمدصادق بیابانگری دیدار و از آنان تجلیل شد.

به گزارش ندای گیلان، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و جمعی از کارشناسان با حضور در منزل خانواده شهید محمدصادق بیابانگردی، یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.
توکلی در این دیدار با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب به تشریح فداکاری و جایگاه ایثارگری شهدا در پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: تک تک افراد جامعه مدیون شهدا و خانواده معزز آنها هستند و خانواده شهدا مایه سربلندی و برکت کشور ما می باشند.
وی افزود: اجر و ثواب صبر خانواده های شهدا در هجران عزیزانشان دست کمی از ثواب شهادت ندارد و امروزه جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و ایثارگری جانبازان است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
توکلی خانواده های شهدا، جانبازان را؛ مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور خواند و خدمت به آنان را افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
شایان ذکر است شهید والامقام محمدصادق بیابانگردی متولد 1326 رشت و در سن 31 سالگی در روز 22 بهمن ماه سال 1357 توسط گارد شاهنشاهی در میدان صیقلان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. از این شهید بزرگوار یک دختر به یادگار مانده است.