رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر محمد حیدری دبیر این دوره از جشنواره خودش بخواهد در دوره بعد نیز دبیر خواهد بود و امیدوارم آنهایی که ته دل‌شان نمی‌خواهند جشن انقلاب خوب برگزار شود، ته دل‌شان را عوض کنند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی هم‌اکنون در کاخ جشنواره محل نمایش سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ پرسش خبرنگار سینمایی فارس مبنی بر اینکه دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر که محمد حیدری است آیا در دوره بعدی نیز دبیر خواهد بود، گفت: بله حتماً اگر خودشان دوست داشته باشند در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز دبیر خواهند بود مگر اینکه شما کاری کنید که دیگر نخواهد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر با کلی انرژی به کاخ جشنواره آمده‌ام امیدوارم که جشنواره باشکوه برگزار شود و آرزو می‌کنم آنهایی که ته دل‌شان دوست ندارند جشن انقلاب خوب برگزار شود، ته دل‌شان را عوض کنند.

ایوبی گفت: کار فرهنگ، هنر و سینما کار دل است، علاقه می‌خواهد که فکر نو و چیزهای دیگری را می‌خواهد. البته این نکات در دبیران قبل نیز مشاهده شده است امیدواریم آقای حیدری از تجربه‌های دوره قبل استفاده کند و نگاهی به آینده نیز داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی درباره فیلم‌های انیمیشن گفت: آنها دیده شده‌اند اما باید دیده شدن را دوباره تعریف کنیم دیده شدن این نیست که همه فیلم ها در جشنواره فیلم فجر دیده شوند راههای دیگری نیز برای دیده شدن وجود دارد. دوستان انیمیشن صبر و حوصله کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/W5XOX9