باشگاه سپیدرود اعلام کرد:حمید خدابنده لو با عقد قراردادی به سپیدرود رشت ملحق شد. وی در چوکا سابقه شاگردی فرشاد پیوس را دارد، چهار سال در این تیم در لیگ دو و دسته اول بازی کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمید خدابنده لو هافبک مطرح فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ برتر و سه صعود را در کارنامه دارد با عقد قراردادی یک‌ساله در فصل جدید پیراهن سرخ سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

بنابراین گزارش، خدابنده لو یک صعود از لیگ دسته اول به برتر با استقلال خوزستان و دو صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول با چوکا را در افتخارات ورزشی خود دارد و با تیم‌های نفت تهران و داماش در لیگ برتر به میدان رفته است.

وی که در چوکا سابقه شاگردی فرشاد پیوس را دارد، چهار سال در این تیم در لیگ دو و دسته اول بازی کرد و نیم فصل دوم سال قبل به آرمان گهر سیرجان پیوست.

همچنین معین تقوی مدافع وسط سی و یک ساله سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

تقوی در فصول گذشته از بازیکنان شاخص سپیدرود بود که علاوه بر بستن بازوبند کاپیتانی، موفق به گلزنی نیز شده بود و به جز سپیدرود، سابقه حضور در تیم های پاس گیلان و شهرداری آستارا را دارد و از بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا در راه صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول بود.