رحيم عطايي پور در ديدار با فريبا معصومي حمایت همه جانبه فنی و حرفه ای گیلان را از وی اعلام کرد.

به گزارش نداي گيلان،رحیم عطایی‌پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان بهمراه هیئت همراه  طی سفری به روستای صالح‌سرا شولم از توابع شهرستان فومن با فریبا معصومی دختر معلول فومنی دیدار کرد.

وی طی این دیدار ضمن بازدید از محل کارگاه آموزش بافتنی و فروشگاه صنایع دستی به بررسی مسائل و مشکلات خانم معصومی گوش فرا داد و از نزدیک با مشکلات وی آشنا شد و حمایت همه جانبه فنی و حرفه ای گیلان را از وی اعلام کرد.

این دختر توانمند در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت:قبل از اینکه بهزیستی برایم معلم بگیرد خودم با استفاده از کتابهای خواهرانم درس را شروع کردم اما نتوانستم ادامه دهم بنابراین به سمت کشیدن نقاشی و بعد از آن سرمه‌دوزی،گلسازی و بافتنی رفتم.

وی افزود:خداوند را به خاطر ذوق هنری‌ای که در وجودم نهاده شاکرم و بسیار خوشحالم که می‌توانم از این استعداد خدادادی بهره‌ ببرم.

فریبامعصومی از حضور مهندس عطایی پور و هیئت همراه ابراز خرسندی کرد و گفت:وقتی میهمانی برای دیدنم می‌آید بسیار خوشحال می‌شوم و با انرژی بیشتری کارهای هنری‌ام را انجام می‌دهم.

این هنرمند معلول در پایان برای موفقیت تمام جوانان کشور دعا کرد و گفت:خداوند را به خاطر نعمت‌های بزرگ و هنر و استعدادی که در وجود من نهاده تا بتوانم در زندگی پیشرفت کنم، سپاسگزارم.

ايسنا