رسولی با بیان اینکه مردم رشت همواره انتظار دارند که اعضای شورا به مطالباتشان پاسخ دهند گفت:امروز هم معتقدیم که دو تیم داماش و سپیدرود حق‌شان ضایع شده است.

به گزارش ندای گیلان،رئیس هیات کاراته گیلان در خصوص بازی های اخیر تیم های سپیدرود رشت و داماش گیلان گفت: در طی چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناگواری در عرصه اجتماعی شهر رشت بودیم که موفق‌نبودن دو تیم گیلانی داماش گیلان و سپیدرود رشت نیز یکی از آن اتفاقات ناگوار بود.

رضا رسولی با بیان اینکه شهر رشت دارای یک شرایط خاص و ویژه از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و ترکیب قومیتی است گفت: اعضای شورا جهت در طول این سال‌ها جهت اجرای برنامه‌های مختلف تلاش‌های خود را انجام داده و از دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت نیز حمایت‌های لازم داشتیم.

وی گفت: فوتبال همیشه برای گیلان و شهر رشت یک فرصت بوده و مردم رشت و هواداران تیم‌های سپیدرود و داماش همواره به این دو تیم عشق می‌ورزیدند و بازی‌های آن‌ها را دنبال می‌کردند اما امروز با عدم موفقیت این دو تیم شاهد یک نارحتی عمومی هستیم.

رسولی با بیان اینکه  مردم رشت همواره انتظار دارند که اعضای شورا به مطالباتشان پاسخ دهند و ما نیز در این مسیر تلاش و کوشش خود را انجام می‌دهیم گفت:امروز هم معتقدیم که دو تیم داماش و سپیدرود حق‌شان ضایع شده است.

رسولی با اشاره به تنظیم نامه‌ای در رابطه با دو تیم سپیدرود و داماش گیلان و ارسال نامه به رئیس فدراسیون فوتبال ابراز داشت: در این نامه، اتفاقات تلخ چند روز اخیر در رابطه با دو تیم سپیدرود و داماش گیلان ذکر شده و از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که پیگیری‌های لازم انجام شود.