مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: دو قایقران گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان کشور حضور یافتند.
 به گزارش ندای گیلان از رشت ،  مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان رده سنی بزرگسالان در تهران آغاز شده که پیمان قویدل و علی اقامیرزایی از گیلان نیز در این اردو حضور دارند.
مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس از سوی کادر فنی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور، هفت قایقران در رشته کایاک و دو قایقران در رشته کانو کانادایی به هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه دو قایقران از گیلان در بخش کایاک حضور یافته اند.
وی ادامه داد: علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو ملی پوش شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در دریاچه آزادی تهران ، حضور یافته و زیرنظر کادرفنی به تمرین مشغول هستند.
وی بیان کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان کشور خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره ای ،اوایل سال آینده در تایلند آماده می کند که امیدواریم هر دو قایقران گیلانی با درخشش در اردو، به عضویت تیم ملی درآمده و در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور یابند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بزرگسالان در هر دو بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی برپا شده که حسین ملکی به عنوان مربی و مرتضی قاطع به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.