استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با سایر هموطنان در کشور گفت: مهمترین پیام این حضور پرشور، وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل است و امروز بار دیگر مردم ما دشمنان را ناکام کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز (شنبه) در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انسجام، همدلی، اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش، جناح و سلیقه و شعارهایی که می دهند در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و دشمنان این نظام است.

وی این حضور مردم را بسیار با شکوه و گرم خواند و یادآورشد: مردم همواره در هر دوره ای انسجام، اتحاد و وفاداری خود به آرمان های انقلاب، امام و شهدا و رهبری را اثبات کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: این ملت همواره ثابت کرده اند که با گفتمان استکبارستیزی و مکتبی که از حضرت امام خمینی (ره) آموخته با تمام توان پای اسلام ایستاده‌ و پیرو مکتب ولایت است.

دکتر عباسی؛ قرآن، اسلام و ولایت را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ما نیز بر اساس این سه اصل حرکت کرده و انقلاب کردیم و چهل و چهار سال این انقلاب را حفظ کرده ایم و با صلابت و استوار همچنان پای این انقلاب و نظام ایستاده ایم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران درخت تناور و تنومندی است که ثمره این انقلاب در دنیا خود را نشان داده‌ است.

وی ادامه داد: پیام مهم این حضور برای دشمنان ملت تاکیدی مکرر بر آن است که این ملت تاریخ ساز و متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق برای آینده خود با اتکا به خداوند و توان داخلی ایران را خواهد ساخت.

دکتر عباسی با اشاره به اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن که همواره از این عظمت انقلاب و صلابت این ملت سرخورده شده است، اینبار هم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نشانی از آگاهی، بصیرت و اراده مردمی است، ضربه ای سنگین خورد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، ساعت ۹ صبح شنبه از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)؛ مسیر شماره ۲:ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) و با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان، جمعی کثیری از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و دیگر مسئولان آغاز شد و با سخنرانی دکتر محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهوری خاتمه یافت.