رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان اظهار داشت امروز همه ما در عرصه مختلف کشور وظیفه داریم ادامه دهنده راه امام (ه) باشیم تا اهداف مقدس بنیانگذارانقلاب را که رشد وتعال کشور بود محقق کنیم .

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان  با توجه به سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) گفت: انديشه‏ هاي بلند الهي و تلاش‏هاي صادقانة آن حضرت مسير تاريخ را دگرگون كرد وباعث  تحولات عظيمي ‌درايران وجهان گرديد.

حاجی زاده با بیان اینکه امروز بسیاری از کشور های از انقلاب ایران به رهبری حضرت امام (ره)به عنوان یک الگو جهانی نام می برند افزود حضرت امام خمینی (ه)با شجاعت خود مسیر بیداری اسلام را به همه مردم نشان داد و امروزدر بسیاری از کشورها حضرت امام (ره) کم نظیر ترین و ممتازترین شخصیت تاریخ بشراست.

وی افزود : روحيه مبارزه و جهاد در راه خـدا ريـشـه در بينـش اعـتـقـادى  سـيـاسى در  دوران زندگى  حضرت امام (ره) داشته است  و آن حضرت   يكي از اصيل ترين انقلابهاي تاريخ را به پيروزي رساند

فریدون حاجی زاده ادامه داد امروزانديشه ها و شخصيت عظيم حضرت امام خميني (قدّس سرّه) آگاهي  تحولات شگفتي را در کشور به رهبری حضرت ایت ا… خامنه  پديد آورده است که در زمینه های ارتقاء علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، و سیاسی شاهد آن هستیم.

حاجی زاده با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز و توطعه دشمنان،  همه ما بخصوص جوانان باید بیش از پیش  از اندیشه امام استفاده کنیم افزود  دستيابي به بينش عميق امام (ره) در اين زمينه بيشتر احساس مي شود و باید تلاش کنیم تا با پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب رهنمودهای ایشان را تحقق ببخشیم و دسیسه های دشمنان را نقش برآب کنیم و کشور را با تلاش و پشتکار بیشتر به قله ترقی برسانیم .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان اظهار داشت امروز همه ما در عرصه مختلف کشور وظیفه داریم ادامه دهنده راه امام (ه) باشیم  تا اهداف مقدس بنیانگذارانقلاب را که رشد وتعال کشور بود  محقق کنیم .

حاجی زاده در ادامه  همچنین به سالگرد رحلت حضرت آیت ا… الله احسان بخش نماینده امام و مقام معظم رهبری در استان گیلان  گفت  مبارزات آیت ا… الله احسان بخش در آگاهی بخشیدن به  فرهنگیان در مدارس و دیگر اقشار گیلان و آشنا ساختن آنان با افکار و اعلامیه های حضرت امام، منجربه حضور مردم در صحنه های مبارزات علیه رژیم پهلوی گردید .

وی ادامه داد دشمنان از آنجا که تحمل روشنگری مردم از سوی ایت ا.. احسانبخش را نداشتند و لطمات جبران ناپذیری را از این روحانی مبارز دریافت کرده بودند احساس خطر کردندند و به شکل ناجوانمردانه وی را ترورو مجروح  کردند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان  اظهار داشت ایت ا… احسانبخش در دوران هشت سال دفاع مقدس در خطوط مقدم جبهه به دیدن رزمندگان اسلام می رفت و به آنان روحیه می داد و نیز نقش ایشان در جمع آوری کمکهای مردمی هزار و پانصد کامیون به جبهه های جنگ هرگز  از یاد ها نخواهد رفت .