رییس سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی رشت از حریق در یک قهوه خانه این شهر خبر داد و گفت: این حادثه ۴ مصدوم داشته است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛شهرام مؤمنی اظهار کرد: حادثه انفجار و آتش سوزی در یک قهوه‌خانه در محله چمارسرای رشت امروز (سه‌شنبه) به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله تیم‌های عملیات از چند ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض رسیدن نخستین تیم اعزامی انفجار همراه با آتش‌سوزی خفیف گزارش شد، اضافه کرد: آتش با کمک همسایگان و به وسیله ۲ دستگاه خاموش کننده تا حدودی مهار شده بود و تیم عملیات نسبت به مهار کامل و ایمن‌سازی محل اقدام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت علت حادثه را نشت گاز از ریگلاتور سیلندر ۱۱ کیلویی و رسیدن آن به شعله اجاق گاز روشن عنوان کرد و ادامه داد: چهار مصدوم مرد حادثه بین ۳۰ تا ۶۰ سال ین داشتند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی بیان کرد: طبق اطلاعات دریافتی توسط کارشناسان حوزه روابط عمومی از پرسنل بیمارستان ولایت رشت؛ ۲ مصدوم با ۳۰ و ۵۰ درصد سوختگی در بخش ICU بستری هستند، یک مصدوم با ۱۲ درصد سوختگی در بخش عادی بستری است و یک مصدوم سرپایی مداوا و ترخیص شد.

مؤمنی ادامه داد: با توجه به قابل کنترل بودن حادثه توسط تیم نخست آتش‌نشانان اعزامی؛ بقیه تیم‌ها از میانه راه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.