جهادگران جوان در سومین قسمت ویژه برنامه «انقلاب ادامه دارد…»، از قابلیت‌های تفکر جهادی برای مردم خواهند گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، این برنامه، امشب 14 بهمن پس از خبر ساعت 19 به روی آنتن می‌رود.
سومین قسمت ویژه برنامه انقلاب ادامه دارد… به جاری بودن تفکر جهادی در بین دغدغه مندان انقلاب اسلامی اختصاص دارد. حجت الاسلام قاسمیان، مسول قرارگاه جهادی امام رضا مهمان ویژه برنامه امشب خواهد بود. همچنین در این برنامه تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای نسل سوم انقلاب حضور خواهند یافت از آن جمله می توان به کارگردان مستند »گنج پنهان» و برنده فانوس ویژه جشنواره ششم عمار اشاره کرد. گروهی از فعالان علمی و فرهنگی جنوب کرمان و حامی دانش آموزان مستعد آن منطقه از دیگر مهمانان برنامه امشب خواهند بود.

سخنگوی شبکه طلایه داران جهاد و مسول کانون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در میان مهمانان این برنامه قرار دارند. گفتنی است برنامه ثریا هم زمان با ویژه برنامه خود در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش مردمی #من_انقلابی_ام را راه اندازی کرده است.

مخاطبان محترم می توانند از هم اکنون با تکمیل جمله: «انقلابی ماندن یعنی . . .» و ارسال آن به شماره 300001435 یا ارسال عکس، فیلم و دل نوشته های خود به برنامه ثریا، در قرعه کشی این پویش شرکت کنند. هر شب نیز به صاحب اثر برگزیده، یک سفر مشهد مقدس با همراه، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/AHYBUA